Dilaraa23 bende içtim ilk 3 ay dikkat ettim sadece ki ben öncesinde litrelerce içiyordum hatta ilk başlarda hamilelikten haberm.yokkenn ictm ertesi gün testte öğrendim sucuk salam tuketmedim ama kola içmek istedgn.zamanlarda meyve yedim hamileliğim sonlarında yım çok şükür bı skntida yaşamadım icmissinz zaten artık telafisi yok bundan sonrası için daha dikkat edin sağlıkla kavuşun bebisinize inşallah 💜