Kendinizi uzmeyin bence evet zararli, ama tek bir koladan dusuk olabilirmi sizce? Benim 2 gebeligim ilkindede cok canim istemisti aralarda içtim, hala sigara kullanan anneler var yanlis evet ama bi kola ictin diye yarin dusuk yapmazsin ve kendinide uzme anne adayi olabilirsin ama insaniz sonuçta hicbirseycik olmaz doktoruna bunu soyle kolanictim hocam cocuk dusermi de size gulecektir muhtemelen