Dilaraa23 canımm, muayane de doktor hiçbir şey yok dediyse hiç sıkıntı yapma kendine. İnan bana 6 ay boyunca durmadan kustum ve hiç keyfini çıkaramadım hamileliğin. Kusmalar bittiği gibi de canım ne isterse onu yedim içtim bebeğin gelişimi de gayet iyi ve ileri de herşey sağlıklı ilerliyor. Ama kola içmiyorum , yani şöyle normalde de aman aman içen seven bir insan değilim, canım çekerse de bir yudum alırım gözüm kalmasın diye. Kendine herşeyi dert etme keyfine bak :)