Ay yazılanları hayretle okuyorum bende devlet Hastanesi’ne gidiyorum hatta bugün randevum vardı eşim kızım ben içeri girdik doktor ilgili güler yüzlü cinsiyeti söyledi 16 haftadayim eşimle sohbet ediyor kızıma birşeyler söylüyor , yaa okadar ilgili ki ultrason bitince elimden tutup kaldırdı bile her yer aynı değil her doktor da aynı değil ..