Pembeperi Kime cevap verdiğiniz tam anlamadım ama size katılmıyorum , kadın doğum uzmanları 6 sene okuyup üzerine 4 yıl uzmanlık alıyorlar , asistanlarla nasıl bir tutarsınız, ben de devlete gidiyorum, ve çoğunlukla asistana denk geliyorum , gerçekten bebeği asla göstermiyorlar ,kalp atışlarını dinletmiyorlar,insaflisina denk geldiysen bir tane foto veriyor , tek kelime etmiyor , sorularımı yaZip gitmiş oluyorum ve neredeyse hiçbirine net cevap alamiyorum, kafamda ekstra oluşan sorularla muayeneden cikiyorum, bu süreçte 5 kez asistana muayene oldum, 5 tanesinden sadece biri gerçekten normal davrandı, sorularımı güzelce cevapladı, bakın Güleryüz gösterdi bilmem ne demiyorum ,normal davrandı diyorum ,normal davranışa hasretiz yani ,normalden kastım; bebek haftasıyla uyumlu dedi, 3-5 sn kalp atışı dinletti, kullandığım takviyeleri sordu, ardından benim sorularımı cevapladı , ve inanır mısınız tüm bunları yapması 6-7 dk sürdü , işte bu ,beklediğimiz şey!!! , bu kadarını da yapmayan asistana da doktora da hakkımı helal etmiyorum , burası devlet hastanesi ,ben de bu devletin vatandaşıyım ,özel hastaneye gitmek zorunda değilim , devlet bana devlet Hastanesi’nde hizmet alabilme imkanı sunuyor , ben de hizmet almaya gidiyorum ,o da maaş günü maaşını almayı biliyorsa ,hizmetini de verecek bir devlet memuru olarak…