yozgey Surprise bana da doktorum dedi ki, hap olarak yutmak hem çok yan etki yapar, hem de ilaç karaciğerde parçalanır ve istenilen etki azalır.
nur_seyma Surprise rahim içi kanamam yoktu ama rahim bebeği atmaya çalışmış canım rahim şeklim bozulmuş şu an çok şükür normale döndü
ikikedi-birbebek Surprise Fitil olarak alınırsa yan etkisi az ama alamadığım için ağızdan alıyorum baş dönmesi , çift görme , uyku hali , mide bulantısı yapıyor bende 9 haftadır kullanıyorum ortalama 3 ayımız doldu bu hafta biticek insallah 🌼
Eminedilanim Surprise 22 haftaligiz hala kullanıyorum tup bebek dr vermişti 1 tablet kaldı son ısallah 200 mg ağızdan alıyorum bende bisey yapmadı sabah akşam içiyorum
nilsmomy Surprise 200 mg günde 3 kere fitil olarak kullanıyorum. Doktorum ağızdan alırsan çok baş dönmesi yapar dedi. Bu şekilde kullanınca herhangi bir yan etki yaşamadım hiç
Annesininportakali53 Surprise ben kullanmıştım ilk başta daha 2 hafta boyunca kullandım 200 mg kesinlikle ağızdan alma bir kere denedim resmen nefesim kesildi göğüs ağrısıyla acile gittim yan etki yapmış dedi doktorum sonra fitil olarak alttan kullandım yan etki yapmadı ve ilaç daha iyi yarıyor
cigdeeemm Surprise vajinal fitil olarak hamileliğimin başından beri kullanıyorum. Oral kullanıncaki yan etkileri normal yaşantımı çok etkiledi, fitil en güzeli