Ela344 Surprise ben 100 ml kullanmama rağmen aşırı uyku yaptı bende halsizlik arada bir mide bulantısı yaptı yanı 100ml böyleyse 200ml daha sıkıntıdır ve bildiğim kadarıyla 200ml fitil olarak alınıyor
_almirasmom Surprise gece uyumadan once ıctım zaman 3 saat oncesı tansıyon dusuklugu gıbı beynım dönüyo içmiş gıbı sarhosluk yaratıyo bende , doktorum uyumadan 10 dk once al dedı
Mervetnl Surprise gebeliğimin başından beri kullanıyorum. 12 haftalığım şu an başlarda baş dönmesi yaptı çok hafif öyle abartıldığı kadar olmuyor. Tabi bünye meselesi. Mide bulantısı vs fitilden ziyade hormonel gebelik varsa. Uykuda bence yine gebelikten fitile bağlamak doğru olmaz. Bu arada 200mg günde 3 kullanıyordum. 2 gündür günde 2 ye düştüm. 🎈
durumoms2 Surprise bende sabah akşam içtim. Normalde de bulantılarım oluyordu ilacı içince çok az daha arttı. Ve uyku hali yaptı. Aşırı bi problem yaşamadım. İlaç içmeyi hiç sevmeyen biri olarak “ herşey oğlum için diyip içiyorum” 🥰❣️
Kezban06 Yaaaaaa ben valla 2 gündür kullanıyorum böyle bir sersemlik yok ya ilacı içtikten yarım saat sonra ben ruh gibi elim ayağım tutmuyor kolumu bile kaldıramıyorum. Yürürsem düşüp bayılacakmışım gibi hissediyorum. Sizin nasıl yan etkileriniz ?
nur_seyma Ben 200 mg ağızdan alıyorum aşırı derecede sersemletiyo 8+2 deyim doktor 12. Haftaya kadar kullancaksın dedi
Surprise nur_seyma düşük önlemesi için veriliyor biliyorum ama merak ettim sizde rahim içi kanama falan var miydi
Surprise _almirasmom ben de zaten hali hazırda baş dönmem var bir de yüksek dozlu olduğu için içmeye korkuyorum
Surprise _almirasmom ve ben panik atak rahatsızlığı olan biriyim öyle bir durum olacak diye içemiyorum..
Surprise Salata ağızdan alındigi gibi aynı zamanda fitil olarakta kullanılıyormus galiba yani Dr. Öyle dedi
yozgey Surprise içmemezlik yapma mutlaka iç. Ben günde 3 kere fitil olarak kullanıyorum uzun zamandır. Kabızlık dışında hiç yan etki görmedim.
nur_seyma Surprise rahim içi kanamam yoktu ama rahim bebeği atmaya çalışmış canım rahim şeklim bozulmuş şu an çok şükür normale döndü
durumoms2 Surprise amin canım herkese inşallah ☺️ ben artık kullanmıyorum çok şükür 37. Haftayı gördük bıraktık progestani
Mello29 Surprise sabah aksam fitil olarak kullanıyorum hic yan etkisi olmuyor sadece günde 2 kere ic camasiri degistiriyirum 200 mg büyük o beyaz dısı hep ic camasirima geciyor
Surprise yozgey bugün içip olacaklara bakacağım. Ağır yan etkisini hissedersem fitil olarak devam edecegim
Bussi Surprise valla milimini hatırlamıyorum ama haplanmis gibiydim ilacı ictikten 1 saat sonra ayyaş gibi oldum gözümü açamadım 🤣 Bide fitil en iyisiymis ben hap olarak içmişim
yozgey Surprise bana da doktorum dedi ki, hap olarak yutmak hem çok yan etki yapar, hem de ilaç karaciğerde parçalanır ve istenilen etki azalır.
Bebekdelisi Surprise ben bas donmesı uğultu uyursam geçiyor fitil dr onermıyor bıde enfeksiyon ugrasmayalım altla oynamayalım diye agızdan