Merhaba kızlar ağlamaktan helak oldum ben perşembe günü hamile olduğumu tespit ettim ama regl olmuştum hatta postum var. Bi çok kili üstüne görmüşsündür dedi çok sevinmiştim. Ama artışlarım iyi değil 88-127-162 diye gidiyor . Doktor iyi değil yüksek ihtimal dış gebelik dedi 2 gün sonra son kez bi kez daha beta bakacak ve hazin sonum muhtemelen ilaçla düşürecekmiş. Kendimi çok kötü hissediyorum. Başıma neler gelecek bundan sonra bilmiyorum başından geçenler bana lütfen anlatabilir mi?