Annesininportakali53 Feyza-nur anladım teşekkür ederim hurmalar göndermişler onu kac haftalikken tüketmeye başlayım bide onu da bebege sür diyorlar el kadar bebege hurma sürülür mu ki korktum valla😵💫
Feyza-nur Annesininportakali53 36 haftadan sonra tüketin siz bebeğinde dudagına cok az değdiriliyor sünnet ben yapmıstım tabi sizin kararınız bu
melisinmutfakblogu Annesininportakali53 bebeğin ağzına şırınga ile veya emzik ile 1 2 damla zemzem sürmek ve hurma yalatmak (dudağına deydirmek) sünnettir ablam yapmıştı bende Ekim de doğum yapacağım bende süreceğim
Annesininportakali53 melisinmutfakblogu hicbir bilgim yok daha bağışıklığı bile oturmamisken hurma sürmek mantıklı mı bilmiyorum . Ama banada hem hurma hem zemzem getirmiş hem kendim için hem bebek için ilk gebeligim olduğu için bilgim yoktu teşekkürler 😊
melisinmutfakblogu Annesininportakali53 ablamın doğumunda ebe kendi kullanmıştı bebeğe dua ederek öyle bebeğin sistemini bozacak rahatsız edecek kadar sürülmüyor zaten hurmayi ikiye ayırıp iç kısmını dudağına sürmüştü
melisinmutfakblogu Annesininportakali53 kendiniz de hurma dan faydalanın hurma tüketmek hem sünnet hem anneye çok faydalı doktorum 35. Haftadan sonra günde 1 veya 3 adet tüket demişti 37. Haftadan sonra 5 veya 7 adete çıkarabilirsin demişti
Annesininportakali53 melisinmutfakblogu aa tamam o zaman teşekkür ederim peki biz zemzem suyunu ne zaman içiyoruz doğuma gitmeden hemen oncemi bana zemzem suyunu sende ic dediler
melisinmutfakblogu Annesininportakali53 zemzem suyu her zaman içilebilir ama doğum zamanı (hastane yatışı yapilinca ) kıbleye dönüp içinizden (doğum kolay gelsin sağlıkla doğsun gibi) niyet ederek içmeniz daha da faydalı olur
melisinmutfakblogu Annesininportakali53 benimde ilk doğumum olacak Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı