Kızlar eltimin teyzesi mekkeden bana zemzem suyu getirmiş dogum için daha dogumum Kasım sonunda şişe içinde duruyor nasıl ve nerde saklamaliyim acaba bozulur mu? Bide doğuma giderken hem sen iç hem bebege icir demiş ama benim bildiğim bebege icirilmez sadece diline sürülür tam olarak bilgisi olan bana detaylı olarak yazabilir mi ne zaman içilir nasıl saklanır vs.