BernaDolan nurrrrrr Merhabalar🙋♀️ Daha bugün kontrolümüz vardı 32+5 haftalığız bebeğimin kilosu 2 kilo 70 gram boyumuz da 45cm olmuş doktorumuz gelişimi çok iyi gidiyor dedi şükür 🙏🙏💙
BernaDolan nurrrrrr Size tavsiyem kimse ile kıyas yapmayın bebeğinizin kilosunu boyunu vs. Doktorunuz haftasıyla uyumlu iyi dediyse hiç bir sorun yoktur içinizi gönlünüzü ferah tutun 🙏🙏🙏
nurrrrrr BernaDolan kimse ile kıyas yapmıyorum herkesin farklı oluyor. doktor çok şükür haftasına göre normal dedi. ama işte aklını çeliyorlar . durup zayıf sanki diyorlar . bizde hemenn öyle mi ki diye düşüncelere kapılıyoruz:)
Ozlmtfkc Bizim de tam 32deyken 1820 idi.normalde hep ileri gidiyoduk ama bu defa zayif kalmis biraz dedi balık yağı hapı verdi. Ultrason kağıdında da karın çevresi 2 hafta geri görünüyor endişeliyim bı sonraki randevuyu iple çekiyorum
nurrrrrr Ozlmtfkc ultrason kağıdın neresinde yazıyor geri olup olmadığı. senin ki bana göre kilosu ilerde aslında.
HavaveferdininNehiri nurrrrrr cnm bnm kizim 34 +1 haftalık kilosu 2300gram her bebek bir olucak diye bişey yok bu senin beslenmenden kaynaklaniyo birazda ama
nurrrrrr HavaveferdininNehiri aslında beslenme bakımında da güzel yiyorum ama tabi insandan insana değişiyor demek ki :)
nurrrrrr Dilansncr benim de inşallah oğlum olacak :) Rabbim hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza aldırmayı nasip etsin inşallah
Zeynepnisa nurrrrrr canimm benim kizda oyledi son ayda zaten ayda 1 bucuk kilo aliyolar masallah gayet guzel hayirli dogumlar💞
MeltemUar 32 artı 3 de 2.330du 10 gün önden gidiyor dedi ama ilk iki çocugum normal doğumla dünyaya geldi ikinci 4.5 kilo dogdu çok zorlandım diye sevinemiyorum yani iri bebek olmasına o yüzden kızlar hiç takılmayın kiloya zayıf bebek doğumdan sonra çok güzel kilo alıyo 3 olsun sağlıklı olsunlar inşalllah
nurrrrrr MeltemUar maşallah :)) baya topluymus seninkiler. ne yiyorsun :))) amin inşallah önemli olan da o zaten
nurrrrrr Buse01 bende kafama takıyorum. takacak bişey yok aslında ama işte insan psikolojikman takıyor .
nurrrrrr Dilara93 zaten en önemlisi sağlıklı olması ama işte dediğim gibi insan elinde olmadan takıyor. yanlış giden bişey varsa da düzeltmek istiyor. decavit bebeğin gelişimi için olan hap mi ?
BernaDolan nurrrrrr Evet doğru diyorsun sende haklısın ne diyim sağlıkla gelsin yavrularımız kucaklarımıza 🙏🙏🙏
Ozlmtfkc nurrrrrr AC yazan şey karın çevresi ölçümü ve 32 haftalıkken ben karın çevresi ölçümünde 30+3 yazıyor