nurrrrrr Kızlar bugün doktora gittim. 32 haftalık gebeyim. 1.751 gr çıktı. ama bana zayıf geldi kilosu. acaba normal mi ki. doktor haftasına göre normal dedi ama bazılarının kilosu 2.250 gr oluyor . sizlerin kilosu neler acaba ?
deletedmom351 nurrrrrr Zayıflığa vs bakmayın doktor normal demiş ki normal zaten son haftalar daha çok kilo alır merak etmeyin ama yine de kiloya takılmayın sağlıklı olsun
bsraanne nurrrrrr 32. Haftada benim de 1800 gramdı doktor haftasına uygun ve normal olduğunu söyledi. 34. Haftada yani bugün gittiğimde ise 2500 gr olmuş zaten bu haftalarda daha hızlı kilo alıyorlar. Yani bence sizinki de normal endişelenmeyin.
SedanurAydnAta bsraanne maşallah canım 2 haftada 700 gram almış bende 33 haftama dün girdim 1858 gram dedi doktor çok üzüldüm inşallah benimkide alır
bsraanne nurrrrrr evet ben de çok şaşırdım ama iki haftada 700 gr almış. Bu arada çok iştahlı değilim normal yiyorum sadece düzenli olarak günde 1 muz yemeye başladım son 2 haftadır o kadar 🤷🏼♀️
nurrrrrr bsraanne evt bende şaşırdım . en son 2 ay önce gitmiştim 2 aya kadar da sadece 1 kilo almış . şimdi de 1 buçuk ay kaldı daha az kilo olacak diye üzülüyordum. ama galiba son ay bebeklerimiz daha hızlı kilo alıyormuş
Buse01 nurrrrrr bnde 27 . Haftadym 900 gram bebegim 33 cm doktor normal dedi ama 24 haftada benim cocugumla ayni olanlarda var bnde kafama takıyorum cok
nurrrrrr Buse01 bende kafama takıyorum. takacak bişey yok aslında ama işte insan psikolojikman takıyor .
Dilara93 Valla en başından beri kilo almıyor geri dedi doktorum decavit ve aspirin kullanmaya başladım 3 hafta 2 hafta derken 32. haftamızda 2 kiloydu doktor iyiye gidiyor 1 hafta geri oda hiç önemli değil dedi send takma doktorun ilaç verdiyse düzenli kullan sağlıklı olsunlar kilosu toparlanır 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
nurrrrrr Dilara93 zaten en önemlisi sağlıklı olması ama işte dediğim gibi insan elinde olmadan takıyor. yanlış giden bişey varsa da düzeltmek istiyor. decavit bebeğin gelişimi için olan hap mi ?
Bekleyenler nurrrrrr 29+6da 1630 gr Dı. İnce uzun bir bebek dedi doktor. Zayıf ve sağlıklı olsun isterim ben de