Aysbsky aynen bende tüp bebekle hamile kaldım. 5. Hafta civarı kırmızı renkte kanamam geldi sonra 12. Haftaya kadar kırmızı olmasada aralıksız kahverengi akıntı yaşadım ve kasık ağrısı hep vardı. İlk trimester biraz evde dinlenerek geçecek maalesef biz tüp bebek anneri ekstra dikkat etmeliyiz mecbur