[silindi] Tüp bebek olduğu için zaten önlem açısından kullanacağınız ilaçlara devam ediyorsunuzdur. Progestan fitil, iğne gibi ben pruluton depot kullandim ve çok etkiliydi kanama için kesti anında . Bir de coraspirini kestik biz kanama olunca . İçinizi ferah tutun ,dinlenmeye bol su tüketmeye dikkat edin🤗