Nec merhaba genelde 37-38-39 civarı yapıyorlarmış çatı muayenesini size de haftaya yapacaktır belki😊 ben bugün oldum çatı muayenesi ancak bebeğim 3500 gr ve tüp bebek olduğu için hiç kimse riske atmak istemiyor. Ne yapsam bilemedim düşünmek istediğimi söyledim sanırım haftaya sezeryan günü alacağım. Birbirimize dua edelim😊