Ebruu91 Anneadayi89 dikiş yapılırken hissettiniz mi acaba ya da o an iğne falan yapıp mı dikiş yapıyolar
Selyn Vajinada batma hissi sancı mı oluyo acaba bende 38+2 yim. Benek toplanıyor sonra vajinamda batma hissediyorum
RBK Selyn bende öyleyim 39+3 olduk bi anda suyum gelecek diye bekliyorum o acı hissinde ama bir şey yok bide çok hareketleniyor sanırım yeri baya daraldı bunalıyor
gulsah_12 yenibirgun ya blmıyorumkı sanki bebek toplanıyomuş gibi hissediyorum bide lavabodayken aşağıya baskı hissediyorum sanki ama anlamıyorum sancımı degılmı
eylulmomm @Vrlkubra dün 2 ye kadar ağrı çektim yatamadım ağrı kesici aldım uyumuşum şimdi ağrıya yine uyabdim yine kahverengi leke geldi dediklerinizi yapayım bugün
eylulmomm @annelikyolundaa 39+2 haftalık bende de kaç gündür ağrı var da devamı yok şimdiye kadar doğurmuştum o kadar ağrıyla