Anneadayi89 Sonunda dogurdum 39+1 normal dogum simdilik sorularinizi cevaplayabilirim kizlar hikayemi daha sonra yazicam :)))
gulsah_12 Anneadayi89 normalse sunı sancı verdılermi kaç saate doğum yaptınız 3 cm açıklık var dediler daha doğum yapmadım 🙈
Anneadayi89 gulsah_12 5cm aciklikla yatisim yapildi gece 3 de öglen 13:03 de oglumu kucagima aldim son 2 saat suni sanci aldim yorulmustum sancilarim yavaslamisti cünkü acikligim iyi ilerliyordu ama oglum kanala zor indi
Aselimisra Anneadayi89 gözünüz aydın çok geçmiş olsun canım Öncesinde kanala inmemiş miydi sancidan sonra mı inmeye başladı bide ilk gebelik mi
Anneadayi89 M_A 10 cm tam acilmayla .. 1 hafta önce nisanim geldi sonra sancilar 5 gün boyunca evde asama asama artan sancilarim oldu en son 5 dkda bir siddetli sancim geliyordu hastaneye geldim 5 cm ile yatisim yapildi
Anneadayi89 Aselimisra inmemisti malesef o cok zorlladi inmis olsaydi daha cabuk dogururdum kesin cünku acilmam baya iyi ilerledi
Ebruu91 Anneadayi89 dikiş yapılırken hissettiniz mi acaba ya da o an iğne falan yapıp mı dikiş yapıyolar
gulsah_12 yenibirgun ya blmıyorumkı sanki bebek toplanıyomuş gibi hissediyorum bide lavabodayken aşağıya baskı hissediyorum sanki ama anlamıyorum sancımı degılmı
eylulmomm @Anneadayi89 Masallah cajim darisi bizlere olsun Allah bağışlasın sancı nasıldı zor mu benimde 5 gün oldu nişan geleli bugün yine gekdi sırtım agriyo bide bebek çok kasılıyo sizdede kasılma toplanma oluyormuydu
Anneadayi89 eylulmomm oluyordu dogum yakindir canim eli kulaginda ahudu cay ic ananas ye merdiven in cik aksamina sancin baslar
Anneadayi89 eylulmomm sanci kolaydi desem yalan olur ama bi zaman sonra vücut alisiyo allah gücünü veriyor
eylulmomm @Anneadayi89 merdivenle yürüyüş deniyorum ama bir türlü gelmiyo kızım Rabbim bizide kurtarsın inşallah korkularım başladı 🥲
Vrlkubra eylulmomm korkma, duşa gir, kuran oku, çömelme hareketleri doğumu kolaylaştırır diyorlar bir de. Merdivenleri ikişer çıkıp tekli inmek
annelikyolundaa eylulmomm kaçıncı haftadasınız? Benim de bebeğim toplanıyo gibi oluyo. Bi de pazar gününden bu yana ince ince regl ağrısı var belim karnım ve bacaklarımda