Deletedmom_37 dogru demıs canım sakın korköa Alttan muayene acıtmıyor jel gıbı bır sey suruyor ve hıc bır tehlıkesı yok zaten tehlıkelı bır sey olda hıc bır doktor rıske gırıp alttan muayene yapmaz bende gecen hafta alttan muayeneye gırdım enfeksıyon ıcın dırek enfeksıyon oldugunu anladı ona gore ılac verdı 👍karından bakıldıgınfs bazı seyler anlasılmıyor gorulmuyor bu yuzden doktorlar alttan muayene yapıyor emın olmak ıcın 👍