Deletedmom_37 doktorum 12 haftaya kadar alttan muayene etti hep. İkili testi başkasında yaptırdım yani size ense kalınlığı ölçücem dediği. Karından bakıldı onun için. Ama alttan muayene olmaktan korkmayın. 6-8-11. Haftalarımda alttan muayene oldum ikiz gebeyim yani direkt riskli gruptayım. Bir sorun teşkil edicek olsa hiçbir doktor yapmaz. Çok daha net görülüyor bir sorun olduğunda o yüzden tercih ediliyor. İçiniz rahat olsun inşallah her şey güzel olur sizin için 🌸