mommmmyy 2 günde bir 2 kat artması gerekiyor sağlıklı gebelik diyebilmek için keseyi görene kadar burdan takip edilirsiniz atıyorum bi kere kan verdiniz 100 çıktı 2 gün sonra bu değer 200 değilde 80 e düşerse kimyasal gebelik oluyor bebek tutunamiyor düşük oluyor o yüzden 2 3 defa 2 gün de bir kan verip 2 kat artisi takip etmek önemli