mommmmyy bana sorarsan beklemeni öneririm ben beklemedim doktor dış gebelik olabilir kimyasal olabilir diye korkuttu çok erken ögrenmek te iyi değil Bi yandan 😄 beklediğin sürec te uzuyo ama insan merak ediyo aman ne olcak git ver 10 20 bile olsa cıkar ama doktor bebek göremez Bi kaç hafta doktora gitme 1 er gün arayla beta hcg ver doktora gidince testi de verirsin eline netleşmiş olur benim fikrimce