Cansuturk 35+0 da rutin muayeneme gittiğimde tansiyon 16/10-15/9 un altına inmedi acil yatış verdiler gebelik zehirlenmesi geçiriyormuşum, 4 gün boyunca en düşük tansiyon 14/8 di yani 14/8 ciddi bi değer hamilelikte, mutlaka doktorunuza söyleyin Cumartesi takipli taburcu oldum yarın 36+0 olucaz perinatolog görücek ve sezaryen günüm belirlenecek en geç cumaya bebeği almamız lazım dedi doktorum