Smyy3496 BirFeyzaBirBebek ben 5-6 haftadır 1 cm açıklıkla geziyorum ki benim bebeğim de haftasına göre ilerden gidiyordu, 39+0 oldum bugün ama ne gelen var ne giden 🥲
BirFeyzaBirBebek Smyy3496 eyvah. Ben o kadar bekleyemem haftaya doğsa yeter 😅 şimdi bile zorlanıyorum taşımakta
Nurcantas65 eylulmomm 39+1 su,kan,sancı olursa direk gitcem yok olmazsa pazartesi bakarız dedi doktor
tezecikanne eylulmomm doğrudur devlete hiç gitmedim bilemiyorum o yüzden ama ablam gidiyor ona da daha yapmamışlar o da 37 de
farahinannesi Devlette çatı muayenesi diye bişi yok artık kalktı arkadaşlar. Bi hastalık sıkıntınız yoksa direk normal doğumu deniyorlar
eylulmomm @tezecikanne bu gidişle de yapmazlar heralde açıklık var mı diye bakılırken anlaşılır mı çatı darlığı acaba
eylulmomm @farahinannesi neden ki acaba belki catimiz dar açıklık var mı diye muayene yapılırken belli olur mu çatımizin dar olup olmadığı
farahinannesi eylulmomm çok minyon bi gebe değilseniz bebeğiniz de normal kilolardaysa muayeneye gerek olmuyor.
eylulmomm @farahinannesi 1.58 boy 38 le kaldım şuan 53 üm canım gerek varmıydi bebeğim 2700 şu 10 gün önce
farahinannesi eylulmomm bilemedim şuan görmediğim için. Doktorlar daha iyi anlar tabi. Ama devlette ebeler bana çatı muayenesi diye birşey yok artık dediler