Öğleden sonra hastaneye gidicem kızlar 39+1 haftalık olduk çatı muayenesi fln yapılmadı yapılır mı sizce veya bu hafta da ne yapılır devlet Hastanesi’ne gidiyorum bu arada hiç bahsetmedi bile hep dogurmazsan şu zaman gel dedi hiç bahsetmedi açıklık vs varmı bakmadi