Elifderin34 femme duymadım orayı ama doğal ürünlerse tabi ki faydası olurdur ama doktorunuzla daha detaylı konuşun o daha iyi bilir
tupbebekannesi522 femme 5 gün önce sağ tüpümü ve 4 aylık bebeğimi kaybettim kendi rahmimden ayrı bir rahimdeydi ve rahim ağzı yoktu düşük yapamadım mecbur o yüzden sezaryen oldum doktor 1 sene yasakladı bebek yapmayı
femme tupbebekannesi522 ooo 1 senemı cok uzunbı sure ama tabı doktor daha ıyı bılır rahmının toparlanma suresı vs var demekkı
femme Bbsrrr aynen bı yandan tüp sorunu bı yandan morfolojı her ıkısıde ust sute geldı ama ben nıhalın bahcesı dıye bı sayfa var oraya baktım kürlerı kullananlar olumlu sonuc almış
Tomrishatun tupbebekannesi522 tek tupunuz peki acikmi baktirdinizmi açıksa neden olmasin sonucta yumurtlama var 1 sene deneyebilirsiniz
tupbebekannesi522 femme öyle tabi hem rahim dikişli hem sezeryan oldum o yüzden 1 sene sonrasında deneyin dedi bakalım büyüktür rabbim
ecmelifinannesi tupbebekannesi522 bende tek tüple hamile kaldım canım ayrıca 24 yaşındayım. Sağ tüpüm alındı dış gebelik dolayısıyla doktor biraz dinlendir kendini öyle hamile kal dedi bir kaç ay dinlendikten sonra şuan hamileyim hemde doğal yolla hiçbir şey yapmadan. Ama tek sorun şu ki asla stres yapmaman gerekiyor
tupbebekannesi522 ecmelifinannesi Maşallah hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah bende 23 yaşındayım sağ tüpüm alındı sezaryen oldum 1 sene sonra deneyin dedi doktorum hayırlısı bakalım
Oznur663 Bende tek tüple hamile kaldım stres yapmadım sende stre yapma rabbim nasip ediyor inşallah isteyen herkese nasip eder 🙏
femme Oznur663 bu amelıyatda tüp alınmıyor önune duvar gıbı bşi rahım ile tüpün bağlantısını kesıyoruz dedı doktor bende olucam da böyle bı şlemmi bu amelıyat sızınde böylemı oldu
tupbebekannesi522 Oznur663 amin inşallah rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın siz kaç yaşındasınız tüp alındıktan ne kadar sonra hamile kaldınız acaba