mrcmrc1903 haklisinesracim Pusette nasıl uyutuyorsunuz ? Ben arabaya koyarken pusete koyuyorum kafası kötü duruyor ben beceremedim sanırım🤦🏻♀️
haklisinesracim mrcmrc1903 En rahat pusette duruyor aslında iç minderi de var bende o kadar rahat yok 😅
Ormanmeyvelii haklisinesracim Ben de öyle yapayım bari. Peki göğsün yara oldu mu? Kalkan gümüş kapak vs kullandın mı? Bu eksiklerim kaldı alıp almamakta kararsızım ya göğüs yarası olmazsa elimde kalıp kalabalık etmesini istemiyoruö
haklisinesracim Ormanmeyvelii İlkinde olmuştu onu 2 sene emzirdim sonra hamile kaldım göğüs uçlarım taze değildi zaten o yüzden bunda yara olmadı ama ilkinde oluyor mutlaka gümüş kapak olabilir ben aventin emzirme kremini almistim