Renginde sarımtırak koyu bir değişim yoksa sarılık olmayabilir.. bir de zamanından önce doğduysa yani 40 hafta tamamlanmadıysa daha, o gününe kadar çocuklar hala kendini anne karnında sanıyor diyorlardı.. ben kendi çocuğumda öyle gördüğüm için doğru olabilir.. bir biyolojik saati olabilir yani gerçekten.. benimkisi 21 gün erken doğmuştu, tam ama tam 21. Günden sonra uyanmaya başladı o zamana kadar hep uyuyordu yani.. hiç uyandıramadığımız an oldu, hafif sarılık oluştu vücudunda renginden de anlaşılıyor zaten.. baya korkmuştuk filan topuğuna acıtırcasına uyandırıp emzirmek zorunda kaldım bir süre ama sarılık geçirmedi neyseki.. ondan da olabilir.. dediğim gibi erken doğduysa birkaç gün, o 40 haftayı da bekliyor olabilir.. ama genelde zaten çok duydum hep uyuyor diyeni.. sonra alıştıkça geçiyor bence o durum.. yine de çok aklınıza takılırsa doktora gidin derim.. 🤗