Ayselll Azrazerin benimde 6. Haftada olmuştu kanamam ilaç ve iğne bende kullandım çok şükür kalmadı hiç bir şey Allah hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin 🙏🙏 bekliyoruz canım umarım gösterirler kendilerini 🤗🤗