Ayselll Yarın tam 11 haftalık oluyoruz 👼🏻 kontrolümüz var bakalım cinsiyet tahmininde bulunacak mı doktorumuz 🤗🤗
Azrazerin Yarın 12 haftalık oluyoruz kontrolümz var ama 1 haftadır kanamamda vardı ilaçlar iğneler allaha şükür kesildi rutin kontrole gidicem bebeğim süpriz yapıp gösterirse yazarım buraya☺️💖🙏🏻
Ayselll Azrazerin benimde 6. Haftada olmuştu kanamam ilaç ve iğne bende kullandım çok şükür kalmadı hiç bir şey Allah hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin 🙏🙏 bekliyoruz canım umarım gösterirler kendilerini 🤗🤗