Acısıyla tatlısıyla 9 ay gebelik serüvenimizin son 9 gününe girdik. Artık tek basamak olduk.. Happymomun yavas yavaş sonuna gelmiş bulunuyoruz. Doğum yaptıktan sonra bu platforma veda etmeyi düşünüyorum doğum hikayemi yazarak. Bu platform bana bazı arkadaşlarla tanışmama vesile oldu en başta haftası haftasına günü gününe aynı olan hatta aynı hastaneye gittiğimiz @Neslihan1935 umarım doğru etiketleyebildim ☺️😂heyecanla ikimiz de belki dogumlarimiz aynı anda olur da doğumhanede karşılaşırız diye beklemedeyiz 😂😂
Son günleri olan anne adayları gelin bu duyguyu birlikte paylaşalım. Neler hissediyorsunuz? Ben çok geriliyorum en başta doğsun sağlıkla istiyorum ama sonra lohusalık ve insanları düşününce içimde kalsın daha iyi korurum demek geliyor. Sizler nasılsınız?