worin 22+3 haftalığım doğum Allah nasip ederse 4 şubat gibi tahmin ediliyor ama benim içime Ocak’ta doğuracakmışım gibi doğuyor hep hayırlısı 😊oğlum olucak isim konusu hala belli değil aklımdakiler aren ayaz toprak bulut ama bu içime sinen şu diyemiyoruz malesef 🤭😜