worin Şubat’ın kaçı gibi bekliyorsunuz cinsiyeti belli mi ve isim düşündünüz mü kızlar:) Ben 10 Şubat gibi bekliyorum, inşallah bir oğlum olacak isim konusunda Mahir, Baran, Ayaz gibi isimlerde git gel yaşıyorum:)))
bsraikra worin cnm bnde subat 27 ama bakalim ilk kizim erken dogfu 29 haftalik 15 yasadi sadece😭bunda ins bi sikintim olmaz ve gununde dogar bnmde bi oglum olacak nasipse💙
worin Eslemyaren Balık burcu erkeği ne güzel, keşke benim oğlum da 2 hafta geç doğsa balık burcu olsa:))
RabiaGlck worin bende balık burcuyum çok duygusalım oğlumda yüksek ihtimalle balık burcu olacak. Eşim ağlayan bir erkek olmasın diye dua ediyor 😂
worin Merve71 aşağı yukarı ayni tarihlerde bekliyoruz ravza çok güzel bir isim sağ salim kavuşursun inşallah canım:)
Swraksya 14 şubat yada 7 şubat doğum tam belli değil oğlum olacak adını Enes koymayı düşünüyoruz Allah nasip kısmet ederse 😍😍