Sddka1996 2 oglum var birde surpriz bir gebelik sonunda kızım olacak . Ogullarimin yeri cok ayrı ama kız anneligi beni heyecanlandırıyor. Ara ara 3üne bir yetieşebilir miyim düşüncesi beni yoruyor ve üzüyor . Rabbim güc kuvvet versin
Papatyam19273 Sddka1996 Benimde iki kızım var bir oğlum olsun çok istiyorum bende 3. Kez anne olacağım benim için dua edermisiniz Rabbim nasip etsin sizin gibi gonlumdekini🥰🙏🏻
Gzm012 Sddka1996 hayırlı olsun allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin benimde bi kızım bi oğlum var biri 8 yaşında biri 3 buçuk yaşında bende supriz gebelik yaşıyorum allah verdikten sonra gücünüde verir emin ol sen ona sığın yeterki
Asil_hatun Sddka1996 sağlıcakla kucağına alirsn inşallah canm benim de 2 oğlum var birde kızım gelicek inşallah 28 haftalik hamileyim kız olmasına çok sevindik ama eşim aşırı sevindi baya kendini kaptırmış hayaller falan kuruyo çok heyecanlı erkeklerde böyle olmadı böyle mutlu olması beni ayrı heyecanlandırıyor
Yagmurmasal Sddka1996 bı oğlum bı kızım var uzun bı aradam sonra sürpriz yaptı minoşum 37haftalik olduk bile
Sddka1996 Papatyam19273 canım seni cok iyi anlıyorum😊 tabikide en oncelik sağlıklı olması ama rabbim bize 2 meyvesinide tattırsın insallahh
Meryem55 Papatyam19273 benimde iki kızım var tabi insan olmayanı da tatmak istiyor tabiki en önemlisi sağlıklı olması rabbim gönlümüzdekini bize hayırlı eylesin inşallah 🥰
hayirlisi06 Papatyam19273 benimde ikinci kız yolda Allah büyük inşallah sağlıklı sıhhatli hayırlı bizimde salih oğlumz olur mesela iki meyveden de tatmak iki kız zaten harika elhamdülillah Rabbime sağlıkla inşallah
Sddka1996 Gzm012 benimde biri 9 digeri 4 yasinda ogullarım . Acikcasi planli degildi surpriz oldu bize 😊 o yüzden biraz afalladım. Simdi dogum yaklastikca biraz korkuyorum ama gececek biliyorum🥰
senibekliyoruzannecim Gzm012 aynen benşm de 8 yaşında kızım 5 yaşında oğlum var sürpriz bi şekilde 3.olacağını öğrendik 16 haftalık oldu Rabbim sağlıkla bağışlasın hepimize 🌸
Sddka1996 Asil_hatun ilk ogrendigimizde bizde bir endiselendik ne yalan soyliyim. 3 cocuk hic kolay degil acikcası. Ama suan sanki ilk defa anne baba olacak kadar heyecanlıyız. Birde kız oldugunu ogrendikk havalara uctuk😁
Papatyam19273 Sddka1996 Amin 🥰 Kızı olan oğlan oğlu olan kız istiyor Rabbim her iki meyvedende tatmayi nasip etsin isteyen herkese🙏🏻
Zuzuu86 Benim de bi oğlum bi kızım var yıllar sonra bize sürpriz yapan bi oğluş daha gelıcek inşallah ☺️
Sddka1996 Gizem2424 ohh oğlanları 3lemişsın ne güzel . Ben 3. Oglan olsada hic üzülmezdim 😊 büyüdüklerinde 3 delikanlı etrafını sarar insşallh🥰
Adyokisimsiz Sddka1996 benimde 3 olacak inşallah yarın öğrenicem hamilemiyim değil miyim:) benimde iki kızım var şimdi erkek olsun isterim hayırlı ve sağlıklı