Zey-nepp Eee hanımlar bugün muayene hakkında sohbet edelim 🥰. Ben 37+4 . Bugün bebeğimin 3 kilo 275 gram, boyunun 51cm olduğunu öğrendik 😇 suyu gayet iyiymiş doktorumuz beklemeye devam dedi😍 sizler kaç haftasınız muayeneden neler konuştunuz?
Ozlemm71 Zey-nepp bende 37+2 2900 kilosu haftaya uyumlu kız bebek bekliyorz. Haftaya çatı muyanesi yapacak ve ben aşırı kararsızım normal muayneyi bile zor oluyrm normal doğumdan korkuyrm zorlamam normal diye dedi ama sezeryan olma diyende çok kafam çok karışık
Fasulyeninannesi- Zey-nepp Muayenem sabah 36+5iz insallah hersey yolundadir ve artik dogsun istiyorum yeter bu kadar😂
Senadgo Zey-nepp 38+3 suyum azalmamış bile keyfi yerinde 40 ı görmeye niyetliyiz galiba 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ 3300 kilosu
Zey-nepp pixie_baby alttan mi muayene edilir açılman yok dedi ? Bana o konuda birsey demedi malesef.. oh maşallah rabbim sağlıkla nasip etsin inşallah hepimize doğumu
pixie_baby Zey-nepp evet alttan muayene, ya haftaya kadar bişey olmazsa sezaryen alayım dedi biraz küçüğüm fizyolojik olarak bebişte iri biraz 🙃 normal olsun istiyorum çok dua edin ya
Zey-nepp Ozlemm71 yani mantik olarak bakınca ikiside çok zor anne olmak pekte kolay değil zorlu iş.. bende normal taraftariyim sezeryan olup 10 gün kesik acısı çekeceğime bir gün yaşarım o acıyı bence :)
Ozlemm71 Zey-nepp yani işte o her zaman öyle olmuyor normal doğumda da o acıyı günlerce yaşayanlar var bakalım hayırlısı artık ptesi belli olur. Hepimiz sağlıkla kolaylıkla kavuşuruz inşallah
Zey-nepp Fasulyeninannesi- kız sen dur daha bir 37 artı birseyler ol sonra 😄 gerçekten insanın canına tak ediyor iyice
Fasulyeninannesi- Zey-nepp bu yazi nasil gecirdigimi bi Allah bi ben biliyorum cocugum bile bilmiyo tabi hanfendinin icerde keyfi yerinde anasi menepoza girmis gibi yana yikila gezdi etrafta carsafliyim bide 😂
Zey-nepp Fasulyeninannesi- ooo Allah kolaylik versin gerçekten öyle küçük hanımlar ve beylerin keyfi yerinde oluyor tabiki neyse ki bitti ohh bebekleri uyutup yağmur yağarken yapariz bir fincan kahve otururuz kışın evladimizla :)
Zey-nepp Ozlemm71 bilmiyorum ki herkes için kolay olanı hangisi ise rabbim onu nasip etsin inşallah hepimize