Tubatgn Yehsen-27 canım doktora danış öyle bırak ben 2lit arama sonucu çıkana kadar kullandım doktor d ve demir vitaminine geçirdi beni
Yasemella yenihamileyiz ben de kullanıyorum ve genetik testte folik asitle ilgili bir eksiklik çıkmış ve yüksek doz kullanmam gerekiyormuş. Doktorum en başından bunu yazmıştı daha önce düşüklerim olduğu için. Sonra da genetik sonuçlarım çıktı iyi ki yazmış
Yehsen-27 Tubatgn inşallah canim ben bilmeden kaplıcaya da gitmişim geçen hafta çok zor günler geçirdim birşey olur diye
Arife2736 yenihamileyiz ben kullndim cam yeterli oluyor zaten belli bı DNA sonra ydaa thlillerden sonra degistiriyor