minismom Gulcannn34 anladım canım kardesimde igne kullanıodu ondan once 2 dusugu war kızı suan 1.5 yasında karamsarlıga kapılma yeter 😊 amin insallah canım
Zehross03 6 haftalık bebekte yok kalpatısıda sadece kesenin icinde bisey görünüyo bebek olusumu dedi aynı durumdayım betamda 2 kat artmamıss
Gulcannn34 Zehross03 ben ilk çift çizgi çıktığın da kan verdim henüz adet tarihime göre 4 haftalıktı 251 çıktı 3 gün sonra beta yeniledik 10801 çıktı şimdi 6+0 haftalık doktor değerler ve kese ikizi gösteriyor ama kalp atışı yok dedi be hiç iyi şeyler söylemedi
Anneperi Gulcannn34 üzülme benim 6. hafta keseyi göremediler başka dr gördü kalp atışını duymadık ama erken dedi gebe izlem polikliniğine git 7. Hafta da duyduk inşallah güzel haberlerin olsun
Gulcannn34 Anneperi inşallah canım sizler gebesiniz hepinizin duaları çok kıymetli dua edin benim için de
Gulcannn34 elifcicek_07 bugün gittim başka doktora birinde kalp atışı var diğerinde yok biraz beklicez canlanabilir dedi
Cgdm34 Gulcannn34 keske alttan muayene yapsaydı kesın ve net konusurdu en azından sız stres olmazdınız 🙏
Cgdm34 ikkrk91 5. Haftamda alttan muayene ıle hem kese hemde kalp atısını duymuştum cnm👍Bu tamamıyls doktor ve cıhazdan kaynaklı sanırım
Gulcannn34 [silindi] yarın gidicem inşallah hayırlı haberler alırım buradaki yorumlar beni bi nebze rahatlattı çok teşekkür ederim
GUNESDUNYA Gulcannn34 inşallah 1 hafta sonra xeyirli xeber alarsan.kalp atışı inşallah duyulur.ama oluyor öyle.bende zayıf idi 10 gün sonra gitdiyimdr iyi idi.amma müalicede etdim
Gulcannn34 Bugün başka bir doktora gittim bebeklerden birinde kalp atışı var diğerin de yok haftası henüz küçük ilerleyen haftalarda o da canlanabilir yada kendi kendine yok olabilir dedi…