Gulcannn34 Merhaba anneler… son adet tarihime göre 6 haftalık gebeyim bugün bebeğimi ilk defa görmeye gittim doktor ikiz bebeğe benziyor ama kalp atışı yok dedi kalbi atmayabilir dedi bir hafta daha bekleyelim olmadı gebeliği sonlandırırız dedi daha önce buna benzer birşey yaşadınız mı kalp atışı yok denildikten sonra kalp atışını duyan var mı
ikkrk91 Gulcannn34 7+5 te kalp atışını duymustum. Sizin gittiginiz haftalarda alttan muayene ile keseyi zor görmüştük
Biryabanci1 Gulcannn34 canım bende de oldu bu hatta ilk kesede bebek yok boş gebelik olabilir dediler sonraki hafta gittim kesede bebek var ama kalp atışı yok dediler sonraki hafta duydular bende de olmuştu ama tavsiye olarak doktorunu bir değiştir istersen diğer doktorda aynısımı diyecek bir bak
minismom Gulcannn34 6. Haftada benimde kalp atısı yoktu 1 hafta sonra gittim kalp atısını duyduk ama doktor hic bana bole bisey dmedi 1 hafta sonra duyulur demisti kimi doktor moral bozmayı marifet sanıo sen icini ferah tut 8. 9. Haftada duyanlar bile war
1Neseekokcen_ Gulcannn34 canım bende aynı oldum bana hatta diş gebelik olabilir sağlıksız gebelik olabilir dedi cok korktum altan bakarak görmüştü keseyi sonra kan vs verdim değerin cok dusuk dedi haftaya gel bebek canlı mi degil mi bakcaz dedi beynimden vurulmuşa döndüm hemen doktorumu değiştirdim değerlerim gayet normal ve bebeğim gayet sağlıklıymış bence bi doktorunu değiştir cok fark var gerçekten
Gulcannn34 ikkrk91 vajinal muayene ile de baktı keseler var kalp atışı yok dedi çok teşekkür ederim içim biraz rahatladı
Cgdm34 ikkrk91 5. Haftamda alttan muayene ıle hem kese hemde kalp atısını duymuştum cnm👍Bu tamamıyls doktor ve cıhazdan kaynaklı sanırım
Gulcannn34 minismom benim ileri haftalarda iki tane kaybım var biri 20 haftalık diğeri 16 kalpleri durdu.. zaten moralim yeterince bozuk şimdi bir de bunu takıcam kafama
Gulcannn34 1Neseekokcen_ yarın başka bir hastane de başka bir doktora gidicem Zeynep kamil hastanesine gidiyordum riskli gebelik yaşadığım iÇin ama devlet hastanesin de doktor hastalarına moral vermeyi değil morallerini yerle bir etmeyi biliyor
1Neseekokcen_ Gulcannn34 Gulcannn34 evet devlet öyle ama kafana takma guzel haberler alırsın Allah’ın izinliyle. 🙏🏻🙏🏻
minismom Gulcannn34 gecmis olsun canım zor bisey ama gecmise degil simdiye bak we dua et insallah duyarsın stres yaparsan kafana takarsan bebeginide etkilersin genetik test flan yaptırdınmı kimisinde kan pıhtılasması oldugundan kaynaklanıo bu durumlar ama simdiki hamileligin saglıklı ilerler insallah sag salim alırsın kucagına canım olumlu dusunmeye calıs 😊🤗
Gulcannn34 minismom kan pıhtılaşması var canım göbeğimden iğne yapıyorum inşallah rabbim hiç bir annenin kucağını boş bırakmasın
minismom Gulcannn34 anladım canım kardesimde igne kullanıodu ondan once 2 dusugu war kızı suan 1.5 yasında karamsarlıga kapılma yeter 😊 amin insallah canım
[silindi] Benim 4 hafta 3 günlük iken Tıp Fakültesinde kalp atışı yok dediler, aynı anda hemen Özel bir hastaneye gittik kalp atışı vardı. Cihazdan cihaza bile fark ediyor dediler sizde içinizi ferah tutun, farklı bir hekime gitmenizi tavsiye ederim.
Gulcannn34 [silindi] yarın gidicem inşallah hayırlı haberler alırım buradaki yorumlar beni bi nebze rahatlattı çok teşekkür ederim
Sumeyyeabdi Gulcannn34 canım bnd e 7+3de gittim kalp sesini duyduk gönlünuzu ferah tutun daha miniktir ☺️