Aydanur_38 533460 valla benim dikişlerim ilk hafta Bi kısmı düştü sonra Bi 20 günlükken Bi parça düştü en son 37 günde düştü dikişlerim
533460 Aydanur_38 benimde düştü en son geçen sabah ama daha var mi bilmiyorum içeride vs😀hemoroid küçüldükçe daha da rahatlayacagim insallah çünkü bebek icin çatal da 1 saat uğraştım 😩
533460 Rabia_Nazar aynen bende batikon ve kremle yapıyorum dikişler kapandı da hemoroid ve ödem beni biraz zorluyor😟😔
533460 haklisinesracim evet sadece dikiş olunca agri az olur da henoroid ve dikiş ödemi bende soruna yol açtı
Aydanur_38 533460 ödem varsa buz tedavisi uygulayabilirsiniz bana doğumdan çıkar çıkmaz baktılar ödem var dedi buz tedavisi uygulatttılar işede yaramadı değil ağzımı yanmayı falan da aldı hemencik indi
533460 Aydanur_38 bebekten fırsat buldukça yapmaya çalışıyorum insallah gececek o da sizin dikişler görünüyor mu mesela aradan zaman geçince belli oluyor mu mesela 5 6 ay sonra falan dikişler yeri dahaa dogrusu
Yenidilek Mdngny oğlumda nerdeyse bir ayı bulmuştu iyileşmesi hatta sezaryenden ne farkı var demiştim işin en güzel yanı doğumdan hemen sonra ayaklanıyor olmak onun dışında dikiş varsa zaten çok zor
533460 Yenidilek bende ağlayarak doktora neden beni sezerysn yapmadın diye serzeniste bulunuyordum ama benim hemoroid çok cikti o çok kötü etkiledi herkes ben gibi olmaz bide catalda 1 saatten fazla doğum için uğraştım
Arife2736 533460 ins canım heo güzel düşün mükemmel annelik istemiyor bebeğin senden yeteri kadar ol yeter
Yenidilek 533460 ben saçına dokundum oğlumun o kıvama geldik daha sonra çatala çıktım 10 dk bile sürmemiştir doğması Allah kolay kurtarsın hepimizi