Ebenin dediğine göre benim 5-6 dikiş varmış ama hem iç hem dış. Şimdiye kadar 3 tanesi düştü (26 günlüğüz) kalanlar bir türlü düşmedi artık ben de kurtulmak istiyorum…
Ödem oluşmuş demişsin de ben doğumdan sonra taburcu olana kadar ebe iki kere pansuman yaptı o da ilk pansumanda söyledi ödemlerin oluşmuş diye hem buz tutturdu hem onun için ayrıca bir ilaç kullanıyordu. Taburcu olduktan sonra da o ödem için 2 gün daha çağırdı pansumanı kendisi yaptı zaten geçti hemencecik