Kızlar 39. Haftamda çatı muayenesi oldum. Hiç de acımadı zaten 10 saniyelik bişi. Boşuna kendinizi kurup strese sokmayın. Doğumu tetiklediği söyleniyor keşke tetikleseydi 😅 40+1 im hala tık yok ne yazıkki. Ben de çok stres yapmıştım buradaki yorumları okuyup ama hiç korkmayın. Sıkmayın. Sonrasında kanama falan da olmadı.