Karabiberim85 bende sürekli aynı sıkıntıyı yaşıyorum 7.ayıma girdim daha da kötüleşti durum ve bende kronik anal fissür var(makatta çatlak) o yüzden kabız olmamam gerekiyor dr um magnezi kalsi isimli toz ilacı verdi her gece yatmadan bir bardak suya karıştırıp içiyorum rahatlattı açıkcası.. siz de doktorunuza sorup bu şekilde bir ilaç desteği alabilirsiniz. Ayrıca bundan önce de duphalac şurupla idare etmiştim o da fena değil ama şuan o da işe yaramıyor bende.. umarım bir an önce şifa bulursunuz, sağlıklı doğumlar🙋🏻♀️