Kızlar bir kaç aya kendi evimize taşınacağız oraya taşınınca bebeğime oda yapıcam inşallah. Şimdilik kendi dolabımızda böyle minicik yer ayırdım. Dolabı düzenliyorum. Küçük zıbınları nasıl koyuyorsunuz düzenleyeci önerir misiniz 🌸 dolabımız şimdilik zaten küçücük bebişimin yeri 😂 birde bebek koktu dolabı açınca ay oda ayrı bir mutluluk 🥰
