Egemen_ozgur_annesi Aselinannesi3 evet doktor 20. Haftada git dedi tam da randevu denk geliyordu 20 haftalıkken gittim ama orda 19 olup bekleyen de vardı 22 olup bekleyende. Belli bir sıkalası var sanırım o aralıkta gidebiliyorsun
Sevgi2565 Yagmurrr98 kadın doğuma gidiyorsun detaylı ultrason girmek istiyorum diyorsun onlarda kayıt açıyor perinatolojiye randevu alıp gidiyorsun
elifbusra13 @Serap-Yigit bende memnundum şimdiye kadar hep oraya gittim kontrollerimde felan hiç sorun yaşamadım