Sevgi2565 12. Haftada yapılan 2li test sonucu doktorun bir de perinatologa görün dediyse bakıyor canım. Zaten o beyanı istiyor senden neden buradasın diyor. Ben 32 yaşındayım değerler gayet normal çıktı ama doktor yaştan dolayı git bir dedi sevk verdi 20.haffada gittim ordaki doktor da sordu neden buradasın diye bende doktorun söylediğini söyledim. Yaşında ne varmış senin dedi ama bebeğime de 40 dakika falan baktı. Üstelik cinsiyeti de kesinleşmiş oldu. Öyle yani 🤗