Aysetunc Bütün testlerimiz güzel cinsiyetimiz belli, yavaş yavaş ben burdayım diye dans ediyor ama göbüşümüz fazla çıkmadı neden olabilir ?🙄
yagmurdogan Aysetunc valla benim de aynı iç karnımız geniş sanırım şuan çok çıkmaması iyi bence en azından çok çatlamayız belki bu vesileyle 😊
Asilinannesi Aysetunc canım ben 26+2 hala göbeğim Yok gibi bebeğimin gelişimide iyi ama doktor fiziğinden dedi ee biz hamişler o göbeğin tadına varmak istiyoruz tabi ama her halimize şükşr❤️
Seyda-12 Aysetunc bende 21 haftalığım gayet hareketli benimkide 😍😍😍😍göbeğim çıktı bana göre ama başkalarına göre 6 aylık gibi değil öyle diyorlar bilemiyorum 🤗🤗🤗
Aysetunc yagmurdogan Tabiki bu yönden şanslıyız :) Dışarıdan hamile olduğum belli ama 21 haftalık kadar değil gibi, demek iç karnımız geniş :)
Limpid Bn daha bugün 22 oldum ama hareketlerı bir hıssedıyorum bir hıssetmıyorum sizin de öylemi kızlar ? Istemsz tedırgın oluyorum ya bu arada bebeklerım ikiz
Aysetunc Limpid ya ikiz mi maşallah 😍 Sağlıkla gelsinler inşallah , evet bende tedirginlik yaşıyorum sürekli doktora gitmek geliyor içimden 😔
cherry6128 Limpid canım benımde ıkız bemde bi hissediyorum bi hissetmiyorum soldaki bebegım daha hareketli sagdakı bıraz daha sakın bazen gun boyu hareket etmedikleri oluyor 22+3 te yım bende
Yenianneyimmm Aysetunc ben hareketlerini hissettiğimden beri rahatladım önceden en ufak bi ağrım olsa yazık eşimi telaşlandırıyordum acile gidiyorduk inşallah sağ Salim kucağımıza alırız ☺️
Aysetunc Asilinannesi evet çok iyi söylediniz sizde 🙃mesela ben göbüşümün üzerine meyve tabağı koyup meyve yemek istiyorum :)
Aysetunc Yenianneyimmm Anne olmak ne kutsal! Daha doğmadan endişeleniyoruz Allah'ım bu sevgiyi dileyen herkese tatdırsın 🙏Sende inşallah sağlıkla alırsın kucağına canım benim ☺️❤️
Aysetunc Sedahoca Sizinde mi 21 haftalık ? 🙃 İnan ki bende daha yeni yeni hissetmeye başladım sevdiğim birşey yediğimde kıpır kıpır özellikle 😂 oda ağzının tadını biliyor 🙃😂
Sedahoca Aysetunc keşke benimde kıpırdasa uyuyor herhalde benim çoğunlukla arada dalgalanma hissediyor o kadar
Gulcag Seyda-12 ay biz şimdi 6 aylık mı oluyoruz 🤔 bir yanlışlık var kuzum 😱 5 ay 1 haftalık olmuyor muyuz 🤔
Seyda-12 Gulcag ayyyy yavrum su ay hesabı benim bütün beyin hücrelerimi yaktı tamam 5 ay doğru 😂😂😂😂ben 6 ay olarak varsayıyorum aama 😂😂😂😂😂
Aysetunc Sedahoca günde 12-14 saat uyuyorlarmis bu haftalarda kuzum :) uzanıp kendini dinlenen gerekiyor :)