babybmom20 korkulacak birsey yok dediğin gibi bizim kilomuz önemli değil doktorum bana demişti ki ben 42 ile dogum yaptırdığımı bilirim önemli olan sizin aldiginiz kilolar değil bebeğinizin kilosu ve gelişimi bana da dediki 15-17 kilo arası doğuma kadar alabilirsin alamazsanda problem değil demişti benim de iştahım başından beri açık buda bana artı puan olarak geri döndü şahsen kendim için kilo alıyorum çünkü biliyorum ki doğumdan sonra aynı kiloya birden dönecem.. Ama bebeğim bir hafta önden gidiyor kilosu 🥰 merak etme bebeklerin kilo alımı da biraz yemek biraz da genetik ben ve eşim 4 kiloya yakın doğmuşuz bebeğimle bir hafta önden gidiyor hep 27 haftaligim şuan ama yediklerime de şu yönden dikkat ediyorum kilo alırken sadece tıka basa yiyip kendim almadim bebege yararı olan şeyler yedim örneğin günde iki kase yoğurt. Hep içmesem de akşamları bir bardak süt. Kuruyemis özellikle kuru üzüm, kaju,fıstık, ceviz. Yazın balık tüketilmelidigi için balık ihtiyacı karsilansin diye omega 3 takviyesi ama normalde şuandan itibaren iki haftada bir balık tüketiyorum her hafta veya haftada 2 gün hamile kaldigimdan beri muhakkak et yiyorum ve sebze yemekleri yeşil yapraklı hersey bebege kilo. Onun dışında şeker yoksa meyve özellikle karpuz, muz, şeftali bunlar 🥰