Kızlar tüp bebek 35+4 gebeyim oksapar 4000 + coraspin 100 kullanıyorum ayın 28i için doktorum sezaryen planladı haftaya kesinleştireceğiz cuma günü gittiğimde coraspini kes iğneye devam dedi ama ben hala kesemedim bebeğime bişi olursa diye doktorum da ani kanama olursa sıkıntı olur ama dedi sizler kaçıncı haftada bıraktınız