Naz12- Merhaba bende tüp bebek ilk deneme de hamile kaldım şuan 34.haftadayiz. Embriyo transferi olursanız eğer kullanacağınız ilaçlar var progestan gibi bende yaklaşık 600 TLlik progestan kapsül ve iğne var hepsini size ücretsiz olarak gönderebilirim.