Knergiz maşallah harika bir doğum olmuş.. Allah sağlıkla size bağışlasın bebeğinizi🥰🤲🏼 keşke herkes yapabilse, ama streil olmama olasılı vs çok fazla risk almak gerekiyor benim kendi açımdan ben çok tedirgin olurdum.. umarım yapanlar hep sağlıkla kavuşurlar sizin gibi 🤲🏼