Selamun aleyküm kardeşler😊
Şimdiye kadar okuduğunuz doğum hikayelerinden biraz farklı hikayemi size anlatayayım. Hamile kalmadan önce hayalimdi evde doğum yapmak. Bunun için birçok sebebim var merak eden olursa açıklarım😊 evde doğum yaptım diye yargılayıp eleştirecek varsa hiç hikayememi okumasın. Çünkü ben herkesin yaşantısına isteklerine saygıyla yaklaşıyorum. Gelelim hikayeme😊 hamile kaldığımdan beri evde doğum olması için yememe içmeme hareketlerime dikkat ettim. En önemlisi Allah’a tevekkülüm ve arkasından yapılan dualar okunan Kuran’ı Kerim’ler ile 9 ayı geçirmeye çalıştım. Hamileliğimden başından ebemi bulmuştum şehir dışından gelecekti 6 saat uzaklıkta. Ama bu süre beni korkutuyordu sanki hissediyordum o ebem yetişemeyecek diye başka ebelerle de görüşmeye çalıştım. 38+3 sabahı eşimi işe gönderdikten sonra nişanım geldiğini farkettim. Ama emin olamadım ebemle iletişime geçip nst çektirmem gerektiğini söyledi. Ağrı hissetmiyorum ama bebek bir yere çok toplanır oldu rahat edemiyordum. Eşimi geri çağırıp nst çektirmeye gittik ama iyi çekilmemişti nst. Ebemde bebek hareketlerine dikkat et diye tembihleyince bende doğum olmaz diye düşünerek arkadaşlarla buluşayım diye düşündüm. Bana göre bebek aşağıya inmemişti hiç aşağıda baskı hissetmiyordum. Boyun uzun olduğu içinmiş meğerse sonradan anladık😊 arkadaşlarla buluşup yemek yemeğe gittik. öğlen sıraları benim çok sık büyük tuvaletim gelir oldu. Restoranda klozet olduğu için ben rahat yapamıyorum ondan böyle diye düşünüyorum hala nişan geliyor ama doğumuma ihtimal vermiyorum 😁 cuma vakti idi eşimi arayıp tekrar hastaneye gitmeyi düşündüm cumadan çıkmasını beklerken tatlıcıya gittik. Bu arada sancılar sıklaşmadan bol bol yiyin derim çünkü sancılardan yenmiyor güçsüz kalmayın iyi ki o gün arkadaşlar çok yedirmişler bana 😁 tatlıcıda ben anladım doğumum olacak çünkü acı yok ama kasılmalar 2,3 dk bir gelmeye başladı. Ve bu kadar kısa sürede gelmesi demek doğumum çok çok yakın demek olduğunu bu formda okuduklarımdan anlamıştım. Hastaneye geçtik nst sancı çıktı alttan muayene edildi 3,4 cm açıklık acil hastaneye yatmam gerektiğini söylediler ben istemedim. İmza atıp çıktım ama ebem doğumuma yetişemeyeceğini söyledi. Doğuma çok yaklaşmışım ama ben kasılmaları ağrılı hissetmiyorum. Sabah 9 gibi nişanımı farkettim saat 15.00 gibi bu durumdayım. Eve geçerken başka ebe arayışına girdim yakımda bi ebe vardı onla anlaştım elhamdulillah. Çok istemek gerek rabbimden istediğimizi, yolları açan o. 16.00 gibi eve geldiğimde adet ağrıları gibi kasılmalarımı hissettim. Namazımı kıldım ebemin istedikleri yapmaya çalıştım apar topar hazırlıkları bitirmeye çalıştım. Kasılma geldikçe secde pozisyonuna geçtim kalçamı hareket ettirdim. Aralarda hiçbir şey yokmuş gibi işimi yaptım 😁 ebem 19.30 gibi geldi o geldikten sonra tabi kasılmalarım daha da sıklaştı. Bi kaç masaj yapıyordu kasılma geldikçe o rahatlatıyordu. En önemlisi nefes egzersizi o an aklına gelmiyor ama birileri hatırlatsın. Doğumum aslında şimdiye olurdu ebem gelsin diye doğumu hızlandırıcı şeyler yapmamaya çalıştım. Sıcak suyun hızlandırdığını biliyordum duşa girdim 3 kere duşta ıkınma geldi 3. De biraz ıkındım ama dayanamadım apar topar giyindim çıktım elim aşağıya bi attım kafa gelmiş sandım hızlıca ebeme gelmemle beraber elime kafa geliyor dememle suyum patladı 😁hemen doğum pozisyonuna geçirdi ıkınma hissi geliyor ama tam yapamıyorum ebem o kadar güzel motive ediyor ki sanki harikalar yapıyorum 😁 en son yatsı ezanı okunuyordu Allahım ne olur bi avazda ver diye dua ettim bol bol 4,5 ıkınmada bebişim şehadet alemine teşrif etti❤️ es selamu aleyküm ile karşıladım bebeğimi aldım ellerimlerimle göğsüme koydum❤️ subhanAllah nasıl mucizedir. Kordonu yarım saat kadar geç kesildi bol bol ten tene temas edildi 😊 hiç beklemediğimiz bi zamanda son günlerimizi sayarken bi anda gelen bebeğim hoş geldin ❤️ teslimiyetin tevekkülün hikayesi ❤️zor muydu derseniz o an zor geldi ama zaman geçtikçe zorluğunu unutuyorsun 17 günlük oldu bile bebişim ❤️biraz uzun oldu hakkınızı helal edin sorunuz varsa alabilirim 😊